Porady

Chcesz poznać podstawy marketingu? Oto 8 książek w sam raz dla Ciebie

Marketing to stale zmieniająca się branża, która nabiera jeszcze większego rozpędu wraz z rozwojem Internetu. Ciągle powstają nowe narzędzia oraz strategie marketingowe. Jak się w tym wszystkim odnaleźć?

Na początek musisz mieć mocne podstawy.

Przygotowałem dla Ciebie zestawienie 8 najlepszych książek, które omawiają podstawy marketingu (i które każdy powinien znać).

Czytaj dalej…

Jak Wygląda Zakładanie i Prowadzenie Sklepu Internetowego w Praktyce (Część 1)

Założenie sklepu internetowego jest dość popularnym pomysłem na biznes. Nie bez powodu zresztą.

Reklamy systemów czy platform sklepów internetowych sugerują, że założenie i prowadzenie sklepu jest wyjątkowo szybkie i proste, a samo jego prowadzenie kosztuje "już od 50zł miesięcznie"!

Ale jak to wygląda w rzeczywistości?

Czytaj dalej…

15 sprawdzonych typów treści wykorzystywanych w content marketingu

Tworzenie treści w celu przyciągania klientów, czyli tzw. content marketing (ang. marketing treści) stanowi już regułę. Coraz trudniej konkurować w Google i przyciągnąć ruch na stronę kiedy wiele firm tworzy wysokiej jakości treści. Ale content marketing jest cały czas opłacalny. Tylko reguły gry się zmieniły.

Czytaj dalej…

Jak należy współpracować z agencją marketingową aby poprawić jej efektywność

Dla niektórych to oczywiste a dla innych nie, ale wybranie agencji marketingowej nie rozwiązuje automatycznie wszystkich problemów dotyczących zdobywania klientów!

Aby osiągnąć zamierzone cele, potrzebna jest umiejętna współpraca z agencją. Tylko w ten sposób wydane pieniądze okażą się dobrą inwestycją.

Czytaj dalej…

Czy warto samodzielnie zakładać stronę na szablonie. Kiedy TAK, kiedy NIE.

W teorii szablony, czyli gotowe motywy graficzne stron internetowych, to bezproblemowy, tani sposób na nadanie stronom i sklepom nowego wyglądu. W teorii, do założenia strony na szablonie nie potrzeba grafika i programisty. W teorii jest to także szybsze rozwiązanie niż zamawianie strony w agencji.

Ale jak to wygląda w praktyce?

Otóż w praktyce zdecydowanie odradzam samodzielne tworzenie stron na podstawie większości rodzajów szablonów. Typy szablonów, które się do tego nadają są nieliczne. Ale o tym przeczytasz poniżej.

Zacznijmy jednak od początku...

Czytaj dalej…

Jak zamówić dobrą stronę www i nie przepłacić

Koszt wykonania strony internetowej może się diametralnie różnić w zależności od osoby / firmy, która ma ją tworzyć. Nie jest niczym wyjątkowym spotkać się z wycenami typu 2,3 tyś. zł, 4,4 tyś. zł oraz 11,5 tyś. zł za realizację tego samego projektu. Dlaczego tak się dzieje? Jak zamówić możliwie jak najlepszą i zarazem najtańszą stronę

Czytaj dalej…