Blog

Jak Wygląda Zakładanie i Prowadzenie Sklepu Internetowego w Praktyce (Część 1)

Założenie sklepu internetowego jest dość popularnym pomysłem na biznes. Nie bez powodu zresztą.

Reklamy systemów czy platform sklepów internetowych sugerują, że założenie i prowadzenie sklepu jest wyjątkowo szybkie i proste, a samo jego prowadzenie kosztuje „już od 50zł miesięcznie”!

Ale jak to wygląda w rzeczywistości?

||

Współpraca z agencją marketingową – jak to robić, aby było efektywne?

Dla niektórych to oczywiste a dla innych nie, ale wybranie agencji marketingowej nie rozwiązuje automatycznie wszystkich problemów dotyczących zdobywania klientów!

Aby osiągnąć zamierzone cele, potrzebna jest umiejętna współpraca z agencją. Tylko w ten sposób wydane pieniądze okażą się dobrą inwestycją.

Gotowy szablon WordPress czy indywidualny projekt – co wybrać?

W teorii szablony, czyli gotowe motywy graficzne stron internetowych, to bezproblemowy, tani sposób na nadanie stronom i sklepom nowego wyglądu. W teorii, do założenia strony na szablonie nie potrzeba grafika i programisty. W teorii jest to także szybsze rozwiązanie niż zamawianie strony w agencji.

Ale jak to wygląda w praktyce?

Otóż w praktyce zdecydowanie odradzam samodzielne tworzenie stron na podstawie większości rodzajów szablonów. Typy szablonów, które się do tego nadają są nieliczne. Ale o tym przeczytasz poniżej.

Zacznijmy jednak od początku…