Ta strona korzysta z plików Cookie. Polityka prywatnościRozumiem

Porady

Sprzedaż wielokanałowa w praktyce: jak zautomatyzować najbardziej czasochłonne czynności.

Abyś mógł konkurować na rynku musisz docierać ze swoją ofertą do klientów na wiele sposobów. Możesz do tego wykorzystać m.in. takie kanały jak serwisy aukcyjne, markety handlowe, porównywarki cen oraz wiele innych. Możliwości jest sporo, jednak każdy kanał wymaga, aby system Twojego sklepu sprostał określonym wymaganiom - w przeciwnym razie zamiast szybkiej automatyzacji czeka Cię wiele pracy ręcznej.

Pomówmy trochę o tych wymaganiach. Czytaj dalej…

Jak pisać bloga firmowego lub bloga sklepu internetowego

Piszę artykuły na E-Biznes Krok Po Kroku od trzech lat. Pierwszy rok zmarnowałem.

Nie wiedziałem jak pisać a nawet jak zabrać się do pisania i przez to strasznie się męczyłem. Popełniłem mnóstwo błędów, nie wiedziałem jak zaplanować blog, jakiej użyć strategii. A porady znalezione w sieci postawiły mi na drodze więcej przeszkód niż pozwoliły przeskoczyć. Czytaj dalej…

„Bo boli za mało”, czyli 8 rzeczy w e-biznesie o które trzeba zadbać zanim będzie za późno

Nie jestem osobą, której "trzymają" się dowcipy. Zwykle zapominam je po kilku godzinach. Kilka lat temu usłyszałem jednak taki, który pamiętam do dziś.

Siedzi facet na tarasie przed domem a obok niego leży pies i wyje. Podchodzi do nich kobieta i pyta - Dlaczego Pana pies tak wyje?
- Bo leży na gwoździu - odpowiada mężczyzna.
- To dlaczego z niego nie zejdzie? - dopytuje kobieta.
- Bo boli za mało.

Osób, które zachowują się podobnie do tego psa jest w e-biznesie wiele. W większości przypadków zdają sobie sprawę z tego, że coś wymaga uwagi ale z różnych powodów tego nie robią. Aż proszą się, aby gwóźdź wbił się głębiej i stał się źródłem zakażenia.

A takim "gwoździem" są... Czytaj dalej…

Jak budować markę – podstawy brandingu

Marka to nie tylko logo.

Marka jest wykreowanym w umyśle klienta wyobrażeniem, które wyróżnia firmę, produkt lub usługę na tle konkurencji, buduje i podkreśla przewagę konkurencyjną oraz sprawia, że ludzie się do nich przywiązują.

Jak ją budować? W tym artykule omówimy podstawy tego dość rozbudowanego tematu. Czytaj dalej…