Ta strona korzysta z plików Cookie. Polityka prywatnościRozumiem

Porady

Jakie wyznaczyć sobie cele po otwarciu strony internetowej

Niezależnie jak bardzo chciałbyś aby to było prawdą, nowa strona internetowa nie jest maszynką do generowania pieniędzy. Jest tylko prototypem, który niekoniecznie musi dobrze konwertować ruch na zysk.

Dlatego zanim jeszcze marketing "zaskoczy" i strona zacznie przyciągać wiele osób powinieneś ją dopracować. Pozwoli Ci to ją zmienić w filar swojego biznesu. Czytaj dalej…

Reklamy AdWords na frazach brandowanych – broń do walki z konkurencją

Czasami wpisujesz w Google frazy brandowane czyli zawierające nazwę jakichś firm, np. "Plus GSM", "Gazetka Media Expert" lub "Komputronik Toruń". Wpisując takie frazy spodziewasz się, że na pierwszym miejscu wyników wyszukania znajdziesz link do ich stron. Często jednak zdarza się, że ponad takim linkiem jest... reklama prowadząca w to samo miejsce. Czytaj dalej…

Finansowanie społecznościowe w pigułce. Rozmawiam z Jakubem Sobczakiem z PolakPotrafi.pl

Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe w ciągu ostatnich kilku lat stało się popularną metodą pozyskiwania środków na rozpoczęcie działalności oraz znalezienie pierwszych klientów. O jego podstawach rozmawiam z Jakubem Sobczakiem z PolakPotrafi.pl - największego polskiego portalu crowdfundingowego. Czytaj dalej…

4 najlepsze systemy do wysyłki newsletterów

Systemów, które pozwalają na masową wysyłkę emaili jest mnóstwo. Przygotowując się do napisania tego artykułu zebrała mi się lista ponad 40! Po ostrej selekcji zawęziłem ją do 4 bardzo różniących się od siebie systemów lecz wartych zainteresowania systemów do mailingu. Każdy z nich jest w jakimś stopniu wyjątkowy i będzie się lepiej sprawdzał dla innego biznesu.

Który z nich będzie dla Ciebie najlepszy? Czytaj dalej…

Duplikowanie sklepów www – nielogiczne ale opłacalne

Czy wiedziałeś, że konkurujące z sobą sklepy internetowe OleOle i Euro.com.pl należą do tej samej firmy? To samo można też powiedzieć o prowadzących z sobą batalie cenowe sklepach Media Markt i Saturn. Właścicielem obu marek jest jedna i ta sama firma.

To pozornie nie mające wiele sensu tworzenie sobie wewnętrznej konkurencji jednak przynosi efekty. Jaka jest w tym szaleństwie metoda? Czytaj dalej…