Ta strona korzysta z plików Cookie. Polityka prywatnościRozumiem

Porady

„Bo boli za mało”, czyli 8 rzeczy w e-biznesie o które trzeba zadbać zanim będzie za późno

Nie jestem osobą, której "trzymają" się dowcipy. Zwykle zapominam je po kilku godzinach. Kilka lat temu usłyszałem jednak taki, który pamiętam do dziś.

Siedzi facet na tarasie przed domem a obok niego leży pies i wyje. Podchodzi do nich kobieta i pyta - Dlaczego Pana pies tak wyje?
- Bo leży na gwoździu - odpowiada mężczyzna.
- To dlaczego z niego nie zejdzie? - dopytuje kobieta.
- Bo boli za mało.

Osób, które zachowują się podobnie do tego psa jest w e-biznesie wiele. W większości przypadków zdają sobie sprawę z tego, że coś wymaga uwagi ale z różnych powodów tego nie robią. Aż proszą się, aby gwóźdź wbił się głębiej i stał się źródłem zakażenia.

A takim "gwoździem" są... Czytaj dalej…

Jak budować markę – podstawy brandingu

Marka to nie tylko logo.

Marka jest wykreowanym w umyśle klienta wyobrażeniem, które wyróżnia firmę, produkt lub usługę na tle konkurencji, buduje i podkreśla przewagę konkurencyjną oraz sprawia, że ludzie się do nich przywiązują.

Jak ją budować? W tym artykule omówimy podstawy tego dość rozbudowanego tematu. Czytaj dalej…

Jakie wyznaczyć sobie cele po otwarciu strony internetowej

Niezależnie jak bardzo chciałbyś aby to było prawdą, nowa strona internetowa nie jest maszynką do generowania pieniędzy. Jest tylko prototypem, który niekoniecznie musi dobrze konwertować ruch na zysk.

Dlatego zanim jeszcze marketing "zaskoczy" i strona zacznie przyciągać wiele osób powinieneś ją dopracować. Pozwoli Ci to ją zmienić w filar swojego biznesu. Czytaj dalej…

Reklamy AdWords na frazach brandowanych – broń do walki z konkurencją

Czasami wpisujesz w Google frazy brandowane czyli zawierające nazwę jakichś firm, np. "Plus GSM", "Gazetka Media Expert" lub "Komputronik Toruń". Wpisując takie frazy spodziewasz się, że na pierwszym miejscu wyników wyszukania znajdziesz link do ich stron. Często jednak zdarza się, że ponad takim linkiem jest... reklama prowadząca w to samo miejsce. Czytaj dalej…

Finansowanie społecznościowe w pigułce. Rozmawiam z Jakubem Sobczakiem z PolakPotrafi.pl

Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe w ciągu ostatnich kilku lat stało się popularną metodą pozyskiwania środków na rozpoczęcie działalności oraz znalezienie pierwszych klientów. O jego podstawach rozmawiam z Jakubem Sobczakiem z PolakPotrafi.pl - największego polskiego portalu crowdfundingowego. Czytaj dalej…

4 najlepsze systemy do wysyłki newsletterów

Systemów, które pozwalają na masową wysyłkę emaili jest mnóstwo. Przygotowując się do napisania tego artykułu zebrała mi się lista ponad 40! Po ostrej selekcji zawęziłem ją do 4 bardzo różniących się od siebie systemów lecz wartych zainteresowania systemów do mailingu. Każdy z nich jest w jakimś stopniu wyjątkowy i będzie się lepiej sprawdzał dla innego biznesu.

Który z nich będzie dla Ciebie najlepszy? Czytaj dalej…