Porady

Dlaczego obserwacja 7 podstawowych wskaźników w Google Analytics jest stratą czasu

Google Analytics jest najpopularniejszym darmowym narzędziem do śledzenia ruchu na stronach internetowych. Daje on dostęp do szerokiej gamy raportów oraz umożliwia Tworzenie własnych. Niestety, większość początkujących użytkowników ogranicza się do obserwowania zmian wyłącznie 7 podstawowych wskaźników. Jeśli jesteś jednym z nich to z tego artykułu dowiesz się dlaczego robienie tego jest stratą czasu i może

Czytaj dalej…

Porównanie systemów płatności internetowych

Chcesz połączyć swoją stronę www z systemem płatności internetowych? Nie wiesz jaki wybrać? Tworząc te porównanie przekonałem się, że wybranie najlepszej firmy wcale nie jest takie proste. Mam jednak nadzieję, że informacje, które tu znajdziesz pozwolą Ci w dokonaniu najlepszego wyboru. W tym artykule znajdziesz porównanie ofert: Przelewy24 DotPay Transferuj.pl PayU PayByNet PayLane eCard Homepay

Czytaj dalej…

Znalezione w sieci. Lipiec 2013

Na Facebookowym profilu E-biznes krok po kroku od czasu do czasu publikuję linki do artykułów, porad i innych przydatnych materiałów w innych serwisach. Od teraz, raz w miesiącu, będę je także publikował w formie zbiorczego artykułu na łamach e-biznes krok po kroku. Spis treści: Dlaczego kopiowanie konkurencji to nie jest zawsze dobry pomysł Jakie są

Czytaj dalej…

Czym jest współczynnik odrzuceń, kiedy się nim przejmować a kiedy nie

Współczynnik odrzuceń jest jednym z podstawowych wskaźników informujących o kondycji witryny. Często jest jednak źle interpretowany. W niektórych przypadkach jego wartość może nawet nie mieć znaczenia. Dlaczego? Kiedy tak się dzieje? O tym jest ten artykuł. Czym jest współczynnik odrzuceń? Do odrzucenia dochodzi wtedy kiedy odwiedzający wejdzie na stronę w Twojej witrynie i ją opuści

Czytaj dalej…

3 sposoby na wyróżnienie Twojej strony w wynikach Google

Podstawowym źródłem ruchu dla olbrzymiej większości stron internetowych są organiczne wyniki wyszukania Google (tzn. nie będące płatnymi linkami). Jednak internauci poświęcają najwięcej uwagi tylko pierwszym trzem miejscom. Reszta wpisów może otrzymywać od 1 do 3% całego ruchu. W tym artykule powiem Ci jak możesz wyróżnić swój wpis i zwiększyć jego klikalność. Sposób 1. Dodaj dane

Czytaj dalej…

Jak odnaleźć i usunąć martwe linki

„Błąd 404. Strona o podanym adresie nie została znaleziona.” Z takim komunikatem spotkałeś się pewnie setki razy po kliknięciu w tzw. „martwy link”, czyli taki, który prowadzi do nieistniejącej strony. Ile takich linków znajduje się na Twojej stronie lub prowadzi do niej? Jak możesz je odnaleźć i naprawić? Tego dowiesz się w tym artykule. Dlaczego

Czytaj dalej…

CommentLuv – sposób na więcej komentarzy i darmowe pozycjonowanie?

Metody i systemy komentowania artykułów jakie znamy obecnie mają dwie wady. Po pierwsze, trudno namówić czytelników do pozostawienia komentarza jeśli nikt jeszcze tego nie zrobił. Po drugie, komentowanie jest bezużyteczne dla osób pozycjonujących swoje strony. Każdy link w tekście jest automatycznie oznaczany jako , czyli nie przekazuje PageRanku linkowanej stronie. I w tym momencie do

Czytaj dalej…

4 metody założenia strony internetowej

Stronę www możesz stworzyć samemu, założyć na platformie SaaS lub zamówić jej wykonanie. Czym się jednak różnią te metody? Która z nich będzie najlepsza? Sprawdźmy. Platformy SaaS Platformy SaaS umożliwiają założenie strony bez potrzeby wynajmowania własnego serwera. Po rejestracji otrzymuje się dostęp do zainstalowanej na serwerze usługodawcy strony (wraz z jej panelem administracyjnym) lub specjalnego

Czytaj dalej…