Ta strona korzysta z plików Cookie. Polityka prywatnościRozumiem

Porady

Jak odnaleźć i usunąć martwe linki

"Błąd 404. Strona o podanym adresie nie została znaleziona."

Z takim komunikatem spotkałeś się pewnie setki (jeśli nie tysiące) razy po kliknięciu w tzw. "martwy link", czyli taki, który prowadzi do nieistniejącej strony. Ile takich linków znajduje się na Twojej stronie lub prowadzi do niej? Jak je odnaleźć i naprawić? Czytaj dalej…

Jak monitorować pozycję strony w Google

Google chcąc pokazywać jak najbardziej trafne wyniki wyszukania tworzy je pod konkretnego użytkownika. To, jakie wyniki zobaczy zależy m.in od miejsca, z którego łączy się z internetem oraz dotychczasowej historii wyszukań.

Niestety, pro-konsumenckie działania skutecznie uniemożliwiają właściwe sprawdzenie pozycji własnej strony internetowej, stron konkurentów oraz weryfikację pracy pozycjonerów (jeśli rozliczamy się "za miejsce w TOP 10"). Czytaj dalej…

Jak napisać ofertę

Napisać ofertę? Żaden problem. Wstęp, rozwinięcie, zakończenie. Znana formułka, którą wpajano w nas od najniższych klas podstawówki. Ale…

…ale okazuje się, że tak pisane oferty nie sprawdzają się. Ludzie rezygnują z czytania ich. Chcą szybko i sprawnie odnaleźć rozwiązania swoich problemów, odpowiedzi na dręczące ich pytania ale nie są w stanie szybko tego wykonać. Frustrują się i opuszczają stronę.

Ale tak być nie musi. Poniżej znajdziesz zebrane w jeden artykuł porady copywriterów dotyczące pisania ofert, które namawiają do akcji. Czytaj dalej…