Porady

Co powinna zawierać umowa na stronę internetową

Przed podpisaniem umowy na stworzenie strony internetowej dokładnie się z nią zapoznaj. Niektóre z zawartych tam zapisków mogą nie być dla Ciebie korzystne. Może tam też brakować kilku ważnych paragrafów. O jednych jak i drugich dowiesz się z tego artykułu. Precyzyjne określenie przedmiotu umowy Aby uniknąć problemów gwarancyjnych oraz mieć pewność, że otrzymany produkt jest

Czytaj dalej…

Kiedy duży wybór może zmniejszyć sprzedaż

Kiedy Head & Shoulders zmniejszyło ilość oferowanych produktów z 24 do 15 ich sprzedaż zwiększyła się o 10%. Kiedy firma Golden Cat usunęła z oferty 10 z najgorzej sprzedających się produktów, ich sprzedaż wzrosła o 84%. Dlaczego? O tym postanowiła się przekonać Sheenę Iyengar, profesorka uniwersytetu Columbia Business School, przeprowadzając eksperyment, który odbił się szerokim

Czytaj dalej…

Jak napisać ofertę

Poniżej znajdziesz zebrane w jednym miejscu zasady pisania ofert w taki sposób aby namawiały czytelników do kontaktu, zamówienia produktu czy wypełnienia formularza. Zasady ogólne Mów językiem korzyści Ludzie czytają oferty ponieważ mają nadzieję, że dany produkt lub usługa rozwiąże ich problemy. Poszukują zatem konkretnych korzyści. Twoim zadaniem, jako autora tekstu jest więc wyeksponowanie ich i

Czytaj dalej…

[W skrócie] Jak działa w handlu zasada niedostępności

Zgodnie z zasadą niedostępności, mając świadomość, że wkrótce zostanie nam coś odebrane, uważamy tę rzecz za bardziej wartościową. Świetnym przykładem pokazującym działanie tej zasady w realnym życiu są wydarzenia, które miały miejsce w Miami, gdzie wprowadzono zakaz stosowania środków piorących zawierających fosforany. Otóż osoby, które zwykle nie przywiązywały wagi do składu chemicznego proszku nagle zaczęły

Czytaj dalej…

[W skrócie] Jak odnosić się do emocji w sloganach reklamowych

Czy tego chcemy czy nie, dużą rolę w podejmowanych przez nas decyzjach mają emocje. Najlepszym tego przykładem są coraz to nowe bańki spekulacyjne na giełdach, gdzie logika – a nie emocje – powinna kierować ruchami inwestorów. Ze względu na swoją siłę, do emocji bardzo często odwołują się slogany reklamowe. Przykłady Strach Używając okularów bez filtru

Czytaj dalej…

Jak zarabiać na blogu bez reklam

Umieszczanie reklam na blogu to najprostszy sposób na zarobek. Co możesz jednak zrobić kiedy nie chcesz zaśmiecać nimi swojej strony? Mi do głowy przychodzi pięć sposobów, z których cztery nie są obciążone ryzykiem usunięcia Twojego bloga z indeksu Google. W tym artykule powiem Ci o nich wszystkich. Sprzedawaj dostęp do swoich artykułów Blog z założenia

Czytaj dalej…

Jak wykonać prosty audyt SEO

Optymalizacja witryny jest jednym z najważniejszych etapów pozycjonowania. Dzięki niej Google jest w stanie zorientować się jaka jest tematyka całej witryny oraz co jest tematem poszczególnych kategorii oraz podstron. A czy Twoja strona jest poprawnie zoptymalizowana? Sprawdź to. Przygotowałem dla Ciebie krótki, 10 minutwy filmik w którym wyjaśniam jak sprawdzić podstawową optymalizację strony pod pozycjonowanie.

Czytaj dalej…

4 sposoby na szybkie dodanie strony do indeksu Google

W zależności od tego jak często aktualizujesz swoją stronę robot indeksujący Google może ją odwiedzać codziennie lub raz na kilka dni. Postępuj według tych porad a Twoje nowe treści będą indeksowane zawsze w ciągu maksymalnie 24 godziny. Najszybszy sposób Sposób ten wymaga dostępu do konta Narzędzi dla Webmasterów Google. Jeśli go posiadasz, przejdź od razu

Czytaj dalej…