Porady

Współczynnik odrzuceń – czym jest? Kiedy przejmować się, a kiedy nie?

Współczynnik odrzuceń jest jednym z podstawowych wskaźników informujących o kondycji witryny. Często jest jednak źle interpretowany. W niektórych przypadkach jego wartość może nawet nie mieć znaczenia. Dlaczego? Kiedy tak się dzieje? O tym jest ten artykuł. Czym jest współczynnik odrzuceń? Do odrzucenia dochodzi wtedy kiedy odwiedzający wejdzie na stronę w Twojej witrynie i ją opuści

Czytaj dalej…

Jak wyróżnić stronę w wynikach wyszukiwania Google?

Podstawowym źródłem ruchu dla olbrzymiej większości stron internetowych są organiczne wyniki wyszukania Google (tzn. nie będące płatnymi linkami). Jednak internauci poświęcają najwięcej uwagi tylko pierwszym trzem miejscom. Reszta wpisów może otrzymywać od 1 do 3% całego ruchu. W tym artykule powiem Ci jak możesz wyróżnić swój wpis i zwiększyć jego klikalność. Sposób 1. Dodaj dane

Czytaj dalej…

Broken links – jak je odnaleźć i naprawić martwe linki?

„Błąd 404. Strona o podanym adresie nie została znaleziona.” Z takim komunikatem spotkałeś się pewnie setki razy po kliknięciu w tzw. „martwy link”, czyli taki, który prowadzi do nieistniejącej strony. Ile takich linków znajduje się na Twojej stronie lub prowadzi do niej? Jak możesz je odnaleźć i naprawić? Tego dowiesz się w tym artykule. Dlaczego

Czytaj dalej…

CommentLuv – sposób na więcej komentarzy i darmowe pozycjonowanie?

Metody i systemy komentowania artykułów jakie znamy obecnie mają dwie wady. Po pierwsze, trudno namówić czytelników do pozostawienia komentarza jeśli nikt jeszcze tego nie zrobił. Po drugie, komentowanie jest bezużyteczne dla osób pozycjonujących swoje strony. Każdy link w tekście jest automatycznie oznaczany jako , czyli nie przekazuje PageRanku linkowanej stronie. I w tym momencie do

Czytaj dalej…

4 metody założenia strony internetowej

Stronę www możesz stworzyć samemu, założyć na platformie SaaS lub zamówić jej wykonanie. Czym się jednak różnią te metody? Która z nich będzie najlepsza? Sprawdźmy. Platformy SaaS Platformy SaaS umożliwiają założenie strony bez potrzeby wynajmowania własnego serwera. Po rejestracji otrzymuje się dostęp do zainstalowanej na serwerze usługodawcy strony (wraz z jej panelem administracyjnym) lub specjalnego

Czytaj dalej…

Jak monitorować pozycję strony w Google?

Google chcąc pokazywać jak najbardziej trafne wyniki wyszukania tworzy je pod konkretnego użytkownika. To, jakie wyniki zobaczy zależy m.in od miejsca, z którego łączy się z internetem oraz dotychczasowej historii wyszukań. Sprowadza się to do tego, że dwie, siedzące obok siebie osoby wpisując tę samą frazę do wyszukiwarki mogą otrzymać dwie, zupełnie inne listy wyników!

Czytaj dalej…

Umowa na stworzenie strony internetowej – co powinna zawierać?

Przed podpisaniem umowy na stworzenie strony internetowej dokładnie się z nią zapoznaj. Niektóre z zawartych tam zapisków mogą nie być dla Ciebie korzystne. Może tam też brakować kilku ważnych paragrafów. O jednych jak i drugich dowiesz się z tego artykułu. Precyzyjne określenie przedmiotu umowy Aby uniknąć problemów gwarancyjnych oraz mieć pewność, że otrzymany produkt jest

Czytaj dalej…

Kiedy duży wybór może zmniejszyć sprzedaż

Kiedy Head & Shoulders zmniejszyło ilość oferowanych produktów z 24 do 15 ich sprzedaż zwiększyła się o 10%. Kiedy firma Golden Cat usunęła z oferty 10 z najgorzej sprzedających się produktów, ich sprzedaż wzrosła o 84%. Dlaczego? O tym postanowiła się przekonać Sheenę Iyengar, profesorka uniwersytetu Columbia Business School, przeprowadzając eksperyment, który odbił się szerokim

Czytaj dalej…