Google Adwords – czym jest i do czego służy?
Google Adwords to system reklamowy Google umożliwiający publikację reklam w: wynikach wyszukania Google, na stronach www zarejestrowanych w Google AdSense, w aplikacjach…
Google Adwords to system reklamowy Google umożliwiający publikację reklam w: wynikach wyszukania Google, na stronach www zarejestrowanych w Google AdSense, w aplikacjach…
Google Analytics jest darmowym lecz jednocześnie jednym z najlepszych i najpopularniejszych narzędzi do badania ruchu na stronach interentowych. Zbiera on…
Stroną docelową najczęściej określa się podstronę serwisu internetowego do której kieruje reklama bądź łącze z innego serwisu. Strona docelowa jest…
Aby ustalić pozycję strony w wynikach wyszukania Google bierze pod uwagę ponad 200 różnych czynników. Niektóre z nich są ogólnie…
W e-biznesie pojęcie optymalizacji konwersji odnosi się do procesu zwiększania efektywności strony internetowej lub kampanii reklamowej w realizacji swoich celów….
W e-biznesie mamy do czynienia z konwersją wtedy, gdy reklama, strona internetowa lub jakikolwiek z jej elementów nakłoni odwiedzającego do…
Program partnerski określa zasady współpracy pomiędzy reklamującym się sprzedawcą a partnerem, reklamującym jego produkty. Typowym przykładem partnerstwa jest współpraca reklamodawcy…
CPL, CPA, CPC, CPM oraz CPO określają sposoby rozliczeń za reklamę w internecie. Poszczególne skróty oznaczają: CPC (ang. cost per…