Współczynnik konwersji (w e-biznesie)
Współczynnik konwersji, czasami nazywany też stopniem konwersji, to wyrażony w procentach udział osób wykonujących pożądaną akcję ([echo_link id=”1247″ text=”konwertujących”]) z…
Współczynnik konwersji, czasami nazywany też stopniem konwersji, to wyrażony w procentach udział osób wykonujących pożądaną akcję ([echo_link id=”1247″ text=”konwertujących”]) z…
Szablony (zwane także tematami, skórkami, theme’ami lub template’ami) tworzą wygląd stron internetowych opartych na [echo_link id=”59″ text=”systemach zarządzania treścią”]
Secure Socket Layer to protokół szyfrowania połączenia wykorzystywany do zabezpieczania danych przesyłanych między użytkownikiem a np. bankiem, sklepem internetowym itp….
CMS (ang. Content Management System) to system zarządzania treścią mający za zadanie ułatwić użytkownikom zarządzanie stroną internetową. Podstawowe funkcje dają…