Ta strona korzysta z plików Cookie. Polityka prywatnościRozumiem

[W skrócie] Jak odnosić się do emocji w sloganach reklamowych

Czy tego chcemy czy nie, dużą rolę w podejmowanych przez nas decyzjach mają emocje. Najlepszym tego przykładem są coraz to nowe bańki spekulacyjne na giełdach, gdzie logika – a nie emocje – powinna kierować ruchami inwestorów.

Ze względu na swoją siłę, do emocji bardzo często odwołują się slogany reklamowe.

Przykłady

Strach

  • Używając okularów bez filtru UV możesz zniszczyć sobie wzrok,
  • Zabezpiecz swoją przyszłość – konto emerytalne ABC,

Duma

  • Nasz samochód ma najmniejszą emisję dwutlenku węgla spośród wszystkich aut na rynku,

Hojność

  • Kupując produkty oznaczone tym logiem wspierasz XYZ.

Chciwość

  • Drugie opakowanie za połowę ceny,

Próżność

  • Garnitury La Rambla – najlepsze dla najlepszych,
  • Poczuj się jak gwiazda z kolczykami ABC,
  • Najlepsi tenisiści używają rakiet X,
  • Produkt Z – Luksus w Twoim domu,